Роль державних телерадіокомпаній у формуванні інформаційного простору регіону

Людмила Путькалець

Анотація


Державне телебачення – один із суб’єктів в інформаційному просторі незалежної України. Проте цей вид телевізійного мовлення втрачає популярність серед аудиторії, більш рейтинговими стають комерційні телеканали. У статті досліджено роль державних телеканалів у формуванні інформаційного простору регіону та їх перспективи у громадянському суспільстві. Охарактеризоване державне замовлення програм на телебаченні та вивчено жанрові і тематичні аспекти телевізійного мовлення.
  Ключові слова: журналістика, засоби масової інформації, телебачення, телевізійна програма, державне замовлення, аудиторія, комунікація, суспільне телебачення, інформаційний простір.

Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2015.14.720

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.