ІСЛАМСЬКА РЕЛІГІЙНА ОСВІТА ТА ПРИВАТНІ МУСУЛЬМАНСЬКІ ШКОЛИ НА ЗЛАМІ ХХ – ХХІ ст.: АВСТРІЙСЬКО-ФРАНЦУЗЬКІ КОНТРАСТИ
Анотація
У статті на основі нормативно-правових актів і звітів профільних комісій порівняно австрійські та французькі підходи до процесу формування ісламської релігійної освіти. Вибір саме цих двох прикладів для аналізу пояснюється протилежними позиціями урядів – австрійську політику в цьому контексті вважають толерантною, а французька ретельно дотримується принципу відокремлення Церкви та Держави. Основний акцент зроблено на історії формування й особливостях системи ісламської релігійної освіти в державних школах Австрії та на мусульманському вимірі імплементації французького принципу світськости у середніх навчальних закладах. Порівняно процеси створення приватних ісламських навчальних закладів у Франції й Австрії.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/fhi.2019.19-20.2316
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.