ВИКОРИСТАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ
ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-
ЕКОНОМІСТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗ ЕМНОЇ МОВИ
ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ
Анотація
У статті зосереджено увагу на ефективності використання кейс-методу на практичних заняттях
з іноземної мови за професійним спрямуванням, який безпосередньо спрямований на формування
професійної іншомовної екологічної компетентності студентів-економістів закладів вищої освіти.
З’ясовано cутність кейс-методу, що полягає у самостійній діяльності студентів у змодельованій
ситуації, яка дає можливість об’єднати теоретичну підготовку та практичні навички. Встановлено,
що кейс-метод створює можливості творчо використовувати вивчений лексичний матеріал і дає
змогу студентам адаптуватися до реальних та потенційно можливих ситуацій, слугує для аналізу та
систематизації інформації, вчить критично мислити, давати об’єктивну оцінку, розвиває логіку та
гнучкість мислення. Виявлено, що його використання для формування екологічної компетентності
студентів є необхідним та результативним, адже процес набуття екологічних знань повинен стати
безперервним в умовах сучасного розвитку людства.
Ключові слова: кейс-метод, екологічна компетентність, заняття іноземної мови за професійним
спрямуванням (ІМПС), студент економічного профілю, заклад вищої освіти.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/fpl.2024.137.4508
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.