ЛЕЙТМОТИВ У РОМАНІ Е. БЕРНЕЙМ “СТАЛЛОНЕ”
ЯК ОДИН ІЗ ПРИНЦИПІВ КІНЕМАТОГРАФІЧНОГО ПИСЬМА

Olga Surmak

Анотація


Зроблено спробу на прикладі роману “Сталлоне” французької письменниці Е. Бернейм дослідити
взаємодію музики, літератури та кіно, а саме, розглянути поняття лейтмотиву, кінематографічного
письма. Встановлено, що музикознавче поняття лейтмотиву в літературному тексті проявляється як
свідомий повтор частини тексту та за своєю функціональністю близький до флешбеку (fl ashback) —
кінематографічного засобу, що широко використовується в літературі, характеризує душевний стан
головної героїні роману та водночас слугує організатором кінематографічного тексту роману.
Ключові слова: кінематографічне письмо, лейтмотив, кіно, література, кінематографічність,
музична структура мови, синтез мистецтв.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/fpl.2014.126.283

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.