ОДЯГ ЯК МАРКЕР СОЦІАЛЬНО-ІСТОРИЧНОГО ЧАСУ
В РОМАНІ ТОМАСА МАННА “БУДЕНБРОКИ”
Анотація
Розглянуто проблему функціонування одягу на прикладі роману Томаса Манна “Будденброки”
(“Buddenbrooks”, 1901). Підкреслено виняткову значущість детального опису зовнішності головних
героїв, їхніх жестів, поз та одягу в зображенні соціально-історичного часу. Зазначено, що одяг у романі
стає ознакою історичності: вказує на плин часу та мінливість епохи; ознакою вираження класовості:
підкреслює соціальний статус; слугує методом самовираження, тобто є результатом природного
прагнення людини до новизни та способом задоволення цієї потреби.
Ключові слова: Томас Манн, мода, одяг, соціально-історичний час, класовість, соціальний статус.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/fpl.2014.126.265
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.