ОДЯГ ЯК МАРКЕР СОЦІАЛЬНО-ІСТОРИЧНОГО ЧАСУ
В РОМАНІ ТОМАСА МАННА “БУДЕНБРОКИ”

Liliya Nester

Анотація


Розглянуто проблему функціонування одягу на прикладі роману Томаса Манна “Будденброки”
(“Buddenbrooks”, 1901). Підкреслено виняткову значущість детального опису зовнішності головних
героїв, їхніх жестів, поз та одягу в зображенні соціально-історичного часу. Зазначено, що одяг у романі
стає ознакою історичності: вказує на плин часу та мінливість епохи; ознакою вираження класовості:
підкреслює соціальний статус; слугує методом самовираження, тобто є результатом природного
прагнення людини до новизни та способом задоволення цієї потреби.
Ключові слова: Томас Манн, мода, одяг, соціально-історичний час, класовість, соціальний статус.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/fpl.2014.126.265

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.