ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
У НЕОДНОРІДНИХ ГРУПАХ ДОРОСЛИХ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРЕВАГИ

Renata Botwina

Анотація


Наголошено на особливостях викладання англійської мови студентам відділення україністики Варшавського університету з погляду неоднорідних груп дорослих. Зосереджено
увагу на проблемах та перевагах викладання англійської мови польським, українським та
білоруським студентам, а також студентам, які навчаються за семестровими програмами
міжнародної мобільності студентів Erasmus+. Визначено програмні та ресурсні особливості
викладання, чинники інтерференції з рідної мови, а також можливі шляхи верифікованої
оптимізації результатів навчання.
Ключові слова: викладання англійської мови, неоднорідні групи, змішані заняття, навчання
дорослих, мовна інтерференція.


Повний текст:

PDF (English)


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/fpl.2017.130.1512

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.