РОЗВИТОК АНТИЧИТІВ У ВЕРСІЯХ ГРИ COUNTER-STRIKE

Y. Kuzhii, Yuriy Furgala

Анотація


На сьогоднішній день кіберспорт набув широкої популярності. Основною проблемою є нечесна поведінка користувачів – читерство. Читери постійно розробляють нові методи обходу античит систем, що робить їх неефективними з часом. Чити для останньої версії гри з’явились за кілька днів після релізу бета версії. Існуючі системи не завжди можуть відрізнити чесну гру від читерства, що може призвести до помилкових блокувань або відсутності покарання для нечесних користувачів.

У роботі досліджено методи виявлення та запобігання читерству в онлайн-іграх, зокрема в різних версіях Counter-Strike. Проаналізовано різні види читерської поведінки, та їхню еволюцію паралельно з розвитком систем захисту від читів. Приведено приклади використання читів по типу “радар-хак” під час онлайн турнірів. А саме перехід від клієнтських античитів до систем, які використовують глибинне машинне навчання. Описано еволюцію ігрових рушіїв гри. Велику увагу приділено дослідженням поведінки користувачів, які використовують кілька облікових записів (смурфів) для підняття ігрового рейтингу та способів боротьби з ними. Розглянуто існуючі методи ідентифікації смурфів на прикладі кіберспортивної дисципліни Dota2. Досліджуються обмеження сучасних античит-систем, таких як Valve Anti-Cheat та Faceit Anti-Cheat. Наведено приклади гравців, які признались у використанні різних засобів, але не були заблоковані античитом від Valve. Встановлено, що приріст активності нечесних користувачів відбувся після переходу турнірів в онлайн режим у зв’язку з пандемією COVID-19.

Оскільки класичні підходи не є достатньо ефективними, в роботі запропоновано аналізувати ігрову механіку гравців, включаючи клавіатурні паттерни та інші ознаки для формування образу гравця. Використання розпізнавання образів допоможе виявити такі види нечесної гри.

Ключові слова: розпізнавання образів, читерство, античит, кіберспорт, smurfing, Counter-Strike, CS2


Повний текст:

PDF (English)

Посилання


  1. Harry Richards. ESIC suspends Ukrainian quartet for two years over match-fixing charges: [Electronic resource]. - 2023. - [Cited 2024, 1 Apr.]. – Available from: https://www.hltv.org/news/37629/esic-suspends-ukrainian-quartet-for-two-years-over-match-fixing-charges.
  2. Andre Guaraldo. Unprecedented CS2 cheating crisis strikes European RMR. - 2024. - [Cited 2024, 3 Apr.]. - Available from: https://www.strafe.com/news/read/unprecedented-cs2-cheating-crisis-strikes-european-rmr/.
  3. Julian Heinz, Anton Ströh. (2017). The eSports Market and eSports Sponsoring. DOI: https://doi.org/10.1080/24704067.2020.1846906.
  4. Steam Charts by SteamDB: [Electronic Resource]. - [Cited 2024, 1 Mar.]. - Available from: https://steamdb.info/charts/?tagid=1663.
  5. Counter-Strike Beta: [Electronic Resource]. - [Cited 2024, 7 Mar.]. - Available from: https://counterstrike.fandom.com/wiki/Counter-Strike_Beta#Preparing_for_the_first_release.
  6. 9trainers: [Electronic Resource]. - [Cited 2024, 7 Mar.]. - Available from: https://9trainers.com/counter-strike-1-6-multiplayer-trainer-free-download/.
  7. Steam support: [Electronic Resource]. - [Cited 2024, 7 Mar.]. - Available from: https://help.steampowered.com/en/faqs/view/571A-97DA-70E9-FF74
  8. NaVi history: [Electronic Resource]. - [Cited 2024, 21 Mar.]. - Available from: https://navi.gg/ua/company/history.
  9. Overwatch: [Electronic Resource]. - [Cited 2024, 23 Mar.]. - Available from: https://blog.counter-strike.net/index.php/overwatch/.
  10. Using Deep Learning to Combat Cheating in CS:GO: [Electronic Resource]. - [Cited 2024, 23 Mar.]. - Available from: https://www.youtube.com/watch?v=GC6JXAO8sT4.
  11. Evan Lathi. CS:GO competitive scene in hacking scandal, 3 players banned: [Electronic Resource]. - [Cited 2024, 23 Mar.]. - Available from: https://www.pcgamer.com/csgo-competitive-scene-embroiled-in-hacking-scandal-as-three-players-are-banned/
  12. Emilio: [Electronic Resource]. - [Cited 2024, 23 Mar.]. - Available from: https://liquipedia.net/counterstrike/Emilio
  13. Cecilia D'Anastasio. Valve Confirms the Leak of Counter-Strike: Global Offensive Code: [Electronic Resource]. - [Cited 2024, 23 Mar.]. - Available from: https://www.wired.com/story/counter-strike-global-offensive-team-fortress-2-code-leak/.
  14. Panicos Karkallis, Jorge Blasco, Guillermo Suarez-Tangil & Sergio Pastrana. (2021) Detecting video-game injectors exchanged in game cheating communities. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-88418-5_15.
  15. MPGH: [Electronic Resource]. - [Cited 2024, 16 Mar.]. - Available from: https://www.mpgh.net/.
  16. Unknowcheats: [Electronic Resource]. - [Cited 2024, 11 Feb.]. - Available from: https://www.unknowncheats.me/forum/index.php.
  17. Hackvshack:[Electronic Resource]. - [Cited 2024, 1 Apr.]. - Available from: https://hackvshack.net/.
  18. Source2 engine: [Electronic Resource]. - [Cited 2024, 6 Mar.]. - Available from: https://developer.valvesoftware.com/wiki/Source_2.
  19. Unknowcheats Counter-Strike: [Electronic Resource]. - [Cited 2024, 23 Mar.]. - Available from: https://www.unknowncheats.me/forum/counter-strike-2-a/?s=a36b7c8e78939e4d2dd42d25b5095042.
  20. D Liu, X Gao, M Zhang, H Wang, A Stavrou. (2017). Detecting Passive Cheats in Online Games via Performance-Skillfulness Inconsistency. DOI: 10.1109/DSN.2017.20
  21. Tim Witschel. Christian Wressnegger. (2020). Aim Low, Shoot High: Evading Aimbot Detectors by Mimicking User Behavior. DOI: https://doi.org/10.1145/3380786.3391397
  22. E. Edson. Cow Anti-Cheat. https://github.com/eedson/Cow-Anti-Cheat, 2018. Accessed Feb. 2020
  23. Eoin Conroy, Magdalena Kowal, Adam J. Toth, Mark J. Campbell. (2021). Boosting: Rank and skill deception in esports. DOI: https://doi.org/10.1016/j.entcom.2020.100393
  24. Ying-Jih Ding; Wun-She Yap; Kok-Chin Khor. (2023). Profiling and Identifying Smurfs or Boosters on Dota 2 Using K-Means and IQR. DOI: 10.1109/TG.2023.3317053
  25. Brian McCauley. (2023). An Auto-netnographic Approach to Understanding Alternate Gaming Accounts: How Smurfing Impacts the Prosumer Experience in Counter-Strike:Global Offensive. DOI: https://doi.org/10.1123/jege.2023-0024
  26. Sidney V. Irwin & Anjum Naweed. (2020). BM'ing, Throwing, Bug Exploiting, and Other Forms of (Un)Sportsmanlike Behavior in CS:GO Esports. DOI: https://doi.org/10.1177/1555412018804952
  27. FACEIT Banning Policy: [Electronic Resource]. - [Cited 2024, 23 Mar.]. - Available from: https://support.faceit.com/hc/en-us/articles/208282375-FACEIT-Banning-Policy
  28. Forsaken issued five-year ban by ESIC: [Electronic Resource]. - [Cited 2024, 1 May]. - Available from: https://www.hltv.org/news/25176/forsaken-issued-five-year-ban-by-esic.
  29. Introducing the FACEIT ID Verification system, an unmatched layer of security to create a more trusted community: [Electronic Resource]. - [Cited 2024, 15 Apr.]. - Available from: https://blog.faceit.com/introducing-the-faceit-id-verification-system-an-unmatched-layer-of-security-to-create-a-more-c3232fdba781.
  30. Cheating and Multi-accounting are at all-time lows since 2012 on FACEIT — Here’s what we did: [Electronic Resource]. - [Cited 2024, 23 Mar.]. - Available from: https://blog.faceit.com/cheating-and-multi-accounting-are-at-all-time-lows-since-2012-on-faceit-heres-what-we-did-920ec5f779ff.
  31. Tim Witschel. Christian Wressnegger. (2020).Aim Low, Shoot High: Evading Aimbot Detectors by Mimicking User Behavior. DOI: https://doi.org/10.1145/3380786.3391397
  32. A Guide to Mechanics in Counter-Strike: [Electronic Resource]. - [Cited 2024, 23 Mar.]. - Available from: https://dignitas.gg/articles/a-guide-to-mechanics-in-counter-strike.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/eli.26.8

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.