ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ
В ІНШОМОВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ
Анотація
Досліджено формування проблеми мовної особистості в зарубіжній і вітчизняній лінгвістиці. Наголошено на основних підходах до опису мовної особистості. Розглянуто поняття „мовна особистість” і „вторинна мовна особистість” з позицій лінгвістики й лінгводидактики. У межах концепції „вторинна мовна особистість” звернуто увагу на її особливу модель, що формується у процесі оволодіння другою іноземною мовою. Концентрується увага на аналізі специфічних особливостей „вторинної мовної особистості”.
Ключові слова: мовна особистість; рівнева структура мовної особистості; формування вторинної мовної особистості; взаємини між різними моделями вторинної мовної особистості, мовна освіта, особистісно зоорієнтована парадигма, білінгвальна освіта.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpl.2017.64.9637
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.