ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИКЛАДАННЯ
УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ АГРАРНОЇ ОСВІТИ
Анотація
Лінгвокультурологічний підхід до навчання української мови фахівців-аграрників
ґрунтується на визнанні культурного концепту як базової одиниці культури. Репрезентовано
концепт ҆земля҆ як однин із найвиразніших мовно-естетичних знаків національної культури в
контексті сільськогосподарської діяльності. Визначено основні види завдань з української
мови за професійним спрямуванням, які формують національно-мовну свідомість фахівців-
аграрників.
Ключові слова: лінгвокультурологія, лінгвокультурологічний підхід, концептуальна
картина світу, мовна картина світу, концепт, асоціації, метафоричне мислення.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpl.2016.63.3718
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.