СТРАХ ТА ВІДЧУЖЕННЯ ЯК СВІТОСПРИЙНЯТТЯ
У ПРОЗІ КІНЦЯ XIX – ПОЧАТКУ XX СТОЛІТЬ
(Василь Стефаник і Антон Чехов)
Анотація
Досліджено модуси страху і відчуження як складову екзистенційного мислення
рубіжної свідомості кінця XIX – початку XX століть. За допомогою компаративного
аналізу малої прози Василя Стефаника («Сама саміська», «Басараби») та Антона Че-
хова («Тиф», «Страх») проаналізовано трансформацію та типологію мотиву страху і
відчуження, що відіграє важливу роль у художній парадигмі письменників.
Ключові слова: мотив, художня парадигма, кореляція, екзистенційне мислення.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpl.2014.60.1553
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.