ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧИЙ СУБ’ЄКТНИЙ ЗВ’ЯЗОК СТУДЕНТІВ
З РОЗВИВАЛЬНО-ВИХОВНИМ СЕРЕДОВИЩЕМ УНІВЕРСИТЕТУ
Анотація
Досліджено найважливіші характеристики нової синергетичної світоглядної парадигми в системі вищої професійно-педагогічної освіти. Доводиться, що метою такої освіти є формування у студентів усвідомлення як майбутніх викладачів зарубіжної літератури, свого місця у світі, своєї особливої місії як організаторів полікультурної освіти й виховання учнів у площині своєї педагогічної професії, що передбачає їхнє активніше занурення до розвивально-виховного середовища університету загалом та факультету зокрема.
Доведено, що розвивально-виховне середовище факультету функціонує на засадах концепції самоорганізації, що спонукає до панування взаємовідносин творчості й дослідницького пошуку між його основними суб’єктами – студентами та викладачами, на гуманістичних зсадах.
Ключові слова: розвивальне середовище, соціальні відносини, світоглядна парадигма, інтелектуальний процес, полікультурність.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.8131
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.