ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА У КЛАСИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ: ІСТОРІЯ ПРОТИСТОЯННЯ “ЗА” і “ПРОТИ”

Olha Mysechko

Анотація


Розглянуто проблему можливості участі класичних університетів у професійній практично спрямованій підготовці майбутнього вчителя на тлі історичної ретроспекції в попередній досвід діяльності імператорських університетів та університетів радянського періоду. Доведено, що звернення до дореволюційних історіографічних праць та архівних матеріалів дає змогу відтворити панорамну картину, на якій класичні університети спершу створюються з першочерговим завданням служити “розсадником” учителів гімназій, а потім поступово намагаються перекласти завдання практичної професійної підготовки майбутніх педагогів на інші установи (педагогічні курси, педагогічні інститути), визнаючи за собою лише можливість фундаментальної науково-предметної й загальної психолого-педагогічної підготовки фахівців. З’ясовано, що педагогічні університети є на сьогодні однією з найкращих форм поєднання фундаментальної фахової й практичної педагогічної підготовки майбутнього вчителя.
Ключові слова: класичний університет; майбутній вчитель; педагогічний інститут; педагогічні курси; фахова підготовка; професійно-педагогічна практична підготовка; педагогічний університет.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.8130

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.