МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ РІВНЯ ДОСЯГНЕНЬ У МУЗИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗІ ЗНИЖЕНИМ ЗОРОМ
Анотація
Висвітлено проблему основних методологічних підходів щодо вивчення рівня досягнень у музичній діяльності дошкільників зі зниженим зором, що відбувається за трьома напрями: музично-аксіологічним, музично-когнітивним, музично-праксеологічним. З’ясовано ці напрями дадуть змогу виявити ступінь розвитку та сформованості таких показників складових досягнень у музичній діяльності, як музична спрямованість, музична освіченість, музична та психофізична розвиненість, музична вихованість. Виділено об’єкти вивчення – знання, уміння і навички музичної діяльності та об’єкти спостереження – компоненти музичного і психофізичного розвитку, а саме: музично-мотиваційна сфера, музично-когнітивні, музично-сенсорні, психомоторні, музично-творчі здібності, а також музична вихованість.
Виявлені порушення, недоліки, труднощі у досліджуваних показниках цих компонентів повинні стати об’єктами подальшого корекційного впливу у процесі музичної діяльності, яка набуває надалі кореційно-розвивальної спрямованості.
Ключові слова: дошкільники зі зниженим зором, музична діяльність, вивчення дитини, досягнення у музичній діяльності, методичні прийоми.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8100
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.