НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК РІДНОЇ В ПЕРШОМУ КЛАСІ

Olga Khoma

Анотація


Розкрито особливості вивчення української мови в першому класі. Схарактеризовано специфіку навчання на кожному з трьох періодів: добукварному, букварному, після букварному. Виокремлюено проблеми у навчанні рідної мови в першому класі і запропоновано шляхи вирішення. Проаналізовано мовленнєву готовність першокласників та окремі порушення звуковимови. Зазначено про методи і прийоми навчання рідної мови. Наголошено на звуковому аналітико-синтетичному методі навчання грамоти.

Ключові слова: українська мова, початкова школа, навчання грамоти, метод і прийом навчання, звуковий аналітико-синтетичний метод.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8091

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.