НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК РІДНОЇ В ПЕРШОМУ КЛАСІ
Анотація
Розкрито особливості вивчення української мови в першому класі. Схарактеризовано специфіку навчання на кожному з трьох періодів: добукварному, букварному, після букварному. Виокремлюено проблеми у навчанні рідної мови в першому класі і запропоновано шляхи вирішення. Проаналізовано мовленнєву готовність першокласників та окремі порушення звуковимови. Зазначено про методи і прийоми навчання рідної мови. Наголошено на звуковому аналітико-синтетичному методі навчання грамоти.
Ключові слова: українська мова, початкова школа, навчання грамоти, метод і прийом навчання, звуковий аналітико-синтетичний метод.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8091
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.