ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
Проаналізовано аспекти підготовки вчителів початкової школи до використання активних методів навчання у професійній діяльності. З’ясовано, що сукупність методів та прийомів, які застосовують науково-педагогічні працівники у процесі викладання дисциплін, спрямована на підготовку фахівця, конкурентоспроможного на сучасному ринку освітніх послуг. Доведено, що правильний добір активних методів підготовки учителів початкової школи в умовах вищого навчального закладу сприятиме формуванню у студентів необхідних компонентів професійно-педагогічної компетентності, яка визначатиме рівень сформованості у них готовності до викладацької діяльності в умовах початкової школи.
Ключові слова: метод, професійна діяльність, вчитель початкової школи, професійна компетентність.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.31.8079
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.