МЕРИТОКРАТИЧНЕ СУСПІЛЬСТВО І СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ПРИЗНАЧЕННЯ УНІВЕРСИТЕТУ

Hryhory Vasyanovych, Mykhajlo Kozyar

Анотація


Проаналізовано проблему взаємодії в системі “суспільство – університет” у сучасних її вимірах. На основі вивчення реальної дійсності і значної кількості різноманітних джерел доведено, що сучасний класичний університет втрачає притаманне йому соціокультурне призначення. Обґрунтувано соціальну роль, яку виконували і нині виконують університети; нові провайдери освітніх послуг; практичні й теоретичні компоненти навчання; потреби формування базового типу особистості, здатної до саморозвитку, самореалізації, й особистості, яка має одноразові знання за принципом “тут і тепер”; національні і глобальні потреби розвитку університетів тощо. З’ясовано, що найпродуктивнішим серед них є створення університетів світового класу. Доведено, що саме такі університети мають реальні можливості задовольняти соціокультурні потреби особистості, бути потужним чинником створення меритократичного суспільства.
Ключові слова: меритократичне суспільство, університет, особистість, соціокультурні потреби, соціокультурне призначення, розвиток, взаємодія, суперечність.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.8055

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.