ВІД МОНОЛОГУ ДО ДІАЛОГУ ЗНАЧЕНЬ У НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Dorota Klius-Stans’ka

Анотація


Зміна культурного клімату, яка сьогодні відбувається, потребує діалогових компетенцій. Однак монолог/діалог значень – це не монолог/діалог людей, котрі репрезентують ці значення. Потреба діалогу в навчанні зумовлює засвоєння знань, а не методу навчання. Як екземпліфікація подана типологія знань (найменоване, з’ясовуюче і тлумачне), які мають різну діалогову вартість.

Ключові слова: культура, діалог, знання, конструювання значень, навчання майбутніх учителів. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2005.19.6017

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.