ГАРМОНІЙНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ДИСКУРС ОСОБИСТІСНООРІЄНТОВАНОГО ФАХОВОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ

Lidia Matsevko-Bekers’ka

Анотація


Проблема гармонізації освітнього середовища в умовах глобалізованого суспільства набуває нової якості й потребує поглибленого дослідження. У цьому контексті особливе місце належить соціальним ролям викладача та студента, зміні мотивації пізнавальної діяльності. Одним із засобів здійснення ефективної інтелектуальної комунікації є діагностика та корекція самостійної науково-пошукової діяльності студентів.

Ключові слова: освітнє середовище, парадигма освіти, комунікативний дискурс, пізнавальна опозиція, глобальна спільнота.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2006.21.5996

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.