ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД УПРАВЛІНСЬКОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ЗАКЛАДІВ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
Анотація
Розглянуто, як в умовах демократичного суспільства формується в умовах безпосередньої участі студентів її суб’єктів та організаторів у плануванні і вдосконаленні процесу своєї професійної підготовки. Проведений аналіз тенденцій світового освітнього простору вищої школи дозволив визначити і експериментально перевірити умови, що забезпечують взаємодію трьох суб’єктів вищої професійної освіти: навчального закладу, майбутнього фахівця, потенційного роботодавця.
Ключові слова: суб’єкт, організаційно-педагогічні засади, інтерактивне планування, студент, адаптивне управління фахівець, стоматологічна освіта.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2006.21.5987
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.