ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД УПРАВЛІНСЬКОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ЗАКЛАДІВ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ

Olha Humeniuk

Анотація


Розглянуто, як в умовах демократичного суспільства формується в умовах безпосередньої участі студентів її суб’єктів та організаторів у плануванні і вдосконаленні процесу своєї професійної підготовки. Проведений аналіз тенденцій світового освітнього простору вищої школи дозволив визначити і експериментально перевірити умови, що забезпечують взаємодію трьох суб’єктів вищої професійної освіти: навчального закладу, майбутнього фахівця, потенційного роботодавця.

Ключові слова: суб’єкт, організаційно-педагогічні засади, інтерактивне планування, студент,  адаптивне управління фахівець, стоматологічна освіта.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2006.21.5987

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.