НЕО-ПРАГМАТИЗМ І КРИТИЧНА ПЕДАГОГІКА У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ОСВІТНЬО-ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ГРОМАДІ В США
Анотація
Розглянуто вплив філософії нео-прагматизму та критичної педагогіки на підготовку майбутнього учителя до освітньо-виховної діяльності в громаді у США. З’ясовано, що саме на філософії нео-прагматизму та критичної педагогіки основуються сучасні американські педагогічні програми з підготовки майбутніх учителів до громадської виховної діяльності.
Ключові слова: нео-прагматизм, критична педагогікa, майбутні учителі, педагогічна освіта.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2007.22.5966
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.