НЕО-ПРАГМАТИЗМ І КРИТИЧНА ПЕДАГОГІКА У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ  ДО ОСВІТНЬО-ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ГРОМАДІ В США

Nataliya Zaliznyak

Анотація


Розглянуто вплив філософії нео-прагматизму та критичної педагогіки на  підготовку майбутнього учителя до освітньо-виховної діяльності в громаді у США. З’ясовано, що саме на філософії нео-прагматизму та критичної педагогіки основуються сучасні американські педагогічні програми з підготовки майбутніх  учителів до громадської виховної діяльності.  

Ключові слова: нео-прагматизм, критична педагогікa, майбутні учителі, педагогічна освіта.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2007.22.5966

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.