МОДЕЛІ БІЛІНГВАЛЬНОЇ ОСВІТИ У ТЕОРІЇ ТА ДОСВІДІ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ

Tetyana Bodnarchuk

Анотація


Розглянуто моделі білінгвальної освіти у теорії та досвіді діяльності сучасної школи. Зазначено, що білінгвальні школи та класи значною мірою сприяють вивченню іноземної мови. Особливу увагу приділено спробам класифікації моделей білінгвального навчання та аналізу переваг й недоліків кожної з цих моделей.

Ключові слова: білінгвізм, білінгвальне навчання, білінгвальна освіта, модель білінгвальної освіти, імерсія, субмерсія. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2007.22.5959

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.