ПРОБЛЕМА РЕФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ У КЛАСИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ
Анотація
Потреба реформування педагогічної освіти в Україні пов’язана як з внутрішніми чинниками (зростання вимог до педагогічних працівників, запровадження нових дидактичних технологій, гнучке оновлення змісту шкільної освіти), так і із зовнішніми вимогами, зумовленими Болонським процесом. З метою конструктивного реформування системи підготовки вчителів доцільно запозичувати зарубіжні моделі й технології педагогічної освіти, спираючись на прогресивний вітчизняний досвід.
Ключові слова: педагогічна освіта, глобалізаційні та інтеграційні процеси, Болонський процес, моделі педагогічної освіти, дидактичні технології.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2007.22.5909
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.