СКЛАДОВІ ХУДОЖНЬОЇ ТВОРЧОСТІ ТА ЇХНЄ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МИСТЕЦТВУ
Анотація
На матеріалах психології художньої творчості визначено взаємозв’язок навчання і творчості в процесі підготовки фахівця мистецьких професій. Виявлено особливість прояву цього зв’язку з метою розвитку творчих здібностей до обраного виду творчої діяльності з подальшим формуванням індивідуального творчого методу в умовах вищого навчального закладу.
Ключові слова: навчання мистецтву, художня творчість, художній образ,настанова художньої школи, індивідуальний творчий метод, естетична настанова суспільства.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2008.23.5788
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.