ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТА У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
Анотація
Розглянуто визначальні ознаки діяльності студента як суб’єкта навчального процесу у вищій школі, виокремлено педагогічні умови вияву й розвитку цих суб’єктних характеристик у навчально-пізнавальній діяльності. Проаналізовано параметри суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача і студентів, визначено умови розвитку їхніх продуктивних взаємин у процесі навчання. Обґрунтовано типи суб’єкт-суб’єктної взаємодії, що охоплюють різні форми інтеграції педагогічного керівництва й активності студентів відповідно до рівня втручання викладача в їхню навчально-педагогічну діяльність і зростання їхньої самостійності.
Ключові слова: студент як суб’єкт навчального процесу, конструювання знань, особистісний сенс, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, продуктивна педагогічна взаємодія, типи суб’єкт-суб’єктної взаємодії.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2008.24.5494
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.