ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ У ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІН ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ЦИКЛУ
Анотація
Порівняно ефективність викладання предметів психолого-педагогічного спрямування у класичному варіанті з елементами дидактичної творчості. Доведено, що середній бал, одержаний студентами в результаті праці у творчих групах з використанням інтерактивних технологій, був вищий, ніж у випадках класичного проведення занять; більшість учасників педагогічного експерименту (85%) на суб’єктивному рівні віддавала перевагу саме творчому варіанту проведення занять.
Ключові слова: вища освіта, предмети психолого-педагогічного циклу, елементи дидактичної творчості.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5146
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.