КУЛЬТУРОЛОГІЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ  ЯК ОЗНАКА ВИСОКОГО РІВНЯ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ  ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ

Larysa Kovalchuk, Maria Konyk

Анотація


З’ясовано сутність культурологічної спрямованості й методологічних підходів до її вивчення. Виділено структурні елементи культурологічної спрямованості викладача вищої школи та розроблено її модель. Визначено та обґрунтовано педагогічні умови формування культурологічної спрямованості майбутнього педагога в класичному університеті.

Ключові слова: діяльність, культурологічний підхід, культурологічна спрямованість, педагогічна спрямованість, спрямованість, професіоналізм. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5073

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.