ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ
Анотація
Розглянуто проблему ефективності вищої освіти у контексті підготовки випускників до сучасного ринку праці. Проаналізовано методи організації навчального процесу у вищій школі з огляду ефективності освіти. Визначено риси, установки особистості випускника, що відповідають вимогам й очікуванням сучасного суспільства. Виокремлено ініціативи Болонського процесу, спрямованого на допомогу Європейським освітнім системам у подоланні труднощів глобального суспільства. Розглянуто критерії розрізнення двох типів моделей організації навчального процесу в університеті. Акцентовано на ефективності моделі, що дає змогу студентам використовувати допомогу й керівництво викладача для особистісного розвитку.
Ключові слова: ринок праці; модель організації навчального процесу; навчальний план; знання, уміння, компетентність; взаємини “викладачстудент”.
Повний текст:
PDF (English)DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5030
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.