ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ  В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ

Adam Rosul

Анотація


Розглянуто проблему ефективності вищої освіти у контексті підготовки випускників до сучасного ринку праці. Проаналізовано методи організації навчального процесу у вищій школі з огляду ефективності освіти. Визначено риси, установки особистості випускника, що відповідають вимогам й очікуванням сучасного суспільства. Виокремлено ініціативи Болонського процесу, спрямованого на допомогу Європейським освітнім системам у подоланні труднощів глобального суспільства. Розглянуто критерії розрізнення двох типів моделей організації навчального процесу в університеті. Акцентовано на ефективності моделі, що дає змогу студентам використовувати допомогу й керівництво викладача для особистісного розвитку.

Ключові слова: ринок праці; модель організації навчального процесу; навчальний план; знання, уміння, компетентність; взаємини “викладачстудент”. 


Повний текст:

PDF (English)


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2009.25.5030

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.