ПОСЕРЕДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ У ФОРМУВАННІ НАУКОВИХ ПОНЯТЬ СТУДЕНТІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
Анотація
Розглянуто дефініції наукового поняття. Проаналізовано проблеми, що виникають у процесі формування наукових понять студентів у вищій школі; визначено причини, що зумовлюють їхнє виникнення. Відповідно до психологопедагогічних особливостей формування наукових понять розглянуто етапи та зміст посередницьких дій викладача вищої школи та педагогічного супроводу студентів у цьому процесі
Ключові слова: наукове поняття, суб’єкт навчання, репродуктивне навчання, формалізм, критеріальні ознаки, особистісний сенс, розумові дії, когнітивні стратегії, конструювання наукових понять, посередництво.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2011.27.4914
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.