ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ У СИСТЕМІ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ФРАНЦІЇ
Анотація
На підставі аналізу французьких досліджень розглянуто суть і зміст обдарованості як інтегративного утворення особистості, що поєднує яскраво виражені інтелектуальні, творчі, музичні, артистичні, спортивні здібності та пізнавальну мотивацію. Визначено вимоги до об’єктивного вияву обдарованості дитини шляхом проведення спеціального тестування (IQ) відповідно до її своєрідних психологічних й соціокультурних особливостей. Проаналізовано проблеми обдарованих учнів Франції у навчально-виховному процесі, що пов’язані з неусвідомленням власних здібностей та адаптацією до освітнього середовища. Окреслено різні напрями навчання обдарованих учнів у закладах середньої освіти Франції для їхнього цілеспрямованого розвитку.
Ключові слова: обдаровані учні, виняткові здібності, проблеми обдарованих, гомогенні групи, гетерогенні групи, коопероване навчання, інклюзивна освіта.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2013.29.4849
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.