ПЕДАГОГІЧНЕ КЕРІВНИЦТВО ПРОЦЕСОМ ФОРМУВАННЯ НАУКОВИХ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Tetyana Ravchyna

Анотація


Визначено суть, особливості, вимоги до організації педагогічного керівництва процесом формування наукових знань студентів відповідно до природи, логіки, структури їхньої пізнавальної діяльності. Проаналізовано особливості, проблеми процесу оволодіння науковими знаннями як внутрішньої, розумової діяльності. Розглянуто напрями цілеспрямованого педагогічного керівництва викладача вищої школи шляхом спрямування студентів на виконання мисленнєвих дій згідно з доцільною когнітивною стратегією, що дає їм змогу свідомо й осмислено опановувати об’єктивний зміст наукових знань, конструювати власне розуміння.

Ключові слова: педагогічне керівництво, педагогічна взаємодія, конструювання знань, пізнавальна діяльність, когнітивні стратегії, розумові дії. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2013.29.4823

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.