ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОГО СВІТОГЛЯДУ ПАУЛО ФРЕЙРЕ

Nadia Zayachkivska, Iryna Turchyn

Анотація


Розкрито чинники, які вплинули на формування науково-педагогічного світогляду відомого бразильського освітянина, представника критичної педагогіки Пауло Фрейре. Висвітлено  головні аспекти проблеми його формування:  суспільнополітична ситуація в Бразилії, сім’я, освіта, період вигнання, християнство та ідеї марксизму, філософські вчення, неперервне самовдосконалення особистості й науковця. Розглянуто такі політичні події, як Велика Депресія, “епоха Варгаса” та військовий переворот. Досліджено вплив батьків, дружини, навчання в школі та університеті на формування світогляду Фрейре. Розкрито погляди бразильського педагога на християнство та роботи Карла Маркса. Проаналізовано вплив філософів Георга Вільгельма Фрідріха Гегеля та Жана-Поля Сартра. Розкрито наукові та педагогічні погляди і переконання Фрейре.

Ключові слова:  Пауло Фрейре, критична педагогіка, науково-педагогічний світогляд, чинники формування світогляду, суспільно-політична ситуація, християнство, марксизм. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.30.4812

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.