МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ КОНТЕКСТ ПІДГОТОВКИ ВИХОВАТЕЛЯ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ НАСТУПНОСТІ
Анотація
Схарактеризовано особливості організації освітнього процесу в контексті підготовки фахівців дошкільної освіти та початкової школи в умовах класичного університету; визначено теоретичні аспекти понять “європейська освіта”, “євро- вчитель”, “міждисциплінарний контекст”. Обгрунтовано необхідність побудови освітнього процесу підготовки фахівців педагогічного профілю з використанням технологічного (конструювання освітнього процесу відповідно до індивідуальної траєкторії навчання), задачного (варіативне відтворення навчального матеріалу з визначенням різноманітних цілей) та індивідуально-диференційного (реалізація потенційних можливостей студентів) підходів. Наголошено на необхідності здійснення компаративістського дослідження в контексті імплементації досвіду підготовки майбутніх фахівців за двома спеціальностями (Республіка Польща та Румунія).
Ключові слова: євровчитель, міждисциплінарний контекст, технологічний підхід, задачний підхід, індивідуально-диференційний підхід, імплементація досвіду, інтеграція.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.30.4800
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.