ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО СЕРЕДОВИЩА РОЗВИТКУ СИБЛІНГІВ
Анотація
З’ясовано особливості організації педагогічного середовища сім’ї з однією та двома дітьми. Проаналізовано сприятливі і несприятливі підходи до регулювання умов розвитку дитини з урахуванням порядку її народження. Уточнено необхідність трактування порядку народження як особливої соціальної позиції в мікросередовищі сім’ї. Конкретизовано завдання формування досвіду позитивних стосунків між сиблінгом та розроблено рекомендації щодо регулювання умов розвитку дитини з урахуванням порядку її народження.
Ключові слова: педагогічне середовище сім’ї, сиблінги, порядок народження, позитивні стосунки сиблінгів.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.30.4789
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.