ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ КОМПЛЕКСНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ З РОЗЛАДАМИ ПОВЕДІНКИ
Анотація
Висвітлено організаційні та педагогічні засади комплексної допомоги дітям з розладами поведінки як найчисельнішої категорії дітей, які навчаються в загальноосвітніх навчальних закладах. Проаналізовано складові моделі цієї допомоги в контексті організації навчально-виховного процесу, а саме: забезпечення міжвідомчої взаємодії закладів загальної та спеціальної освіти, психологічної служби, закладів медицини та соціального захисту, організація освітнього середовища за принципами універсального дизайну в навчанні, формування соціальної відповідальності родини, відповідна підготовка та перепідготовка педагогічних працівників для роботи з дітьми з особливими потребами в умовах загальноосвітнього середовища.
Ключові слова: діти з розладами поведінки, універсальний дизайн у навчанні, навчально-виховне середовище.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.30.4786
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.