МЕТОД ПРОЕКТІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ
Анотація
На підставі аналізу літературних джерел з’ясовано сутність ключових понять: метод, метод проектів, проектна діяльність, педагогічна технологія; зроблено аналіз досліджень і публікацій; розглянуто метод проектів як інноваційну педагогічну технологію в початковій школі, зокрема, визначено мету і завдання навчального проектування, окреслено напрями розвитку проектування в освіті за діяльністю, кількістю навчальних предметів, учасників, тривалістю виконання, характером контактів, партнерських взаємодій; показано особливості організації проектної діяльності та роль учителя в управлінні проектною діяльністю молодших школярів; зроблено висновки про доцільність використання методу проектів у початковій школі, визначення його ефективним дидактичним засобом активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку їхнього творчого та критичного мислення, формування особистісних рис.
Ключові слова: метод проектів, метод навчання, інноваційний характер, критичне мислення, творчість, проектна діяльність, педагогічна технологія.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.30.4784
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.