МЕТОД ПРОЕКТІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ

Romana Mychailyshyn

Анотація


На підставі аналізу літературних джерел з’ясовано сутність ключових понять: метод, метод проектів, проектна діяльність, педагогічна технологія; зроблено аналіз досліджень і публікацій; розглянуто метод проектів як інноваційну педагогічну технологію в початковій школі, зокрема, визначено мету і завдання навчального проектування, окреслено напрями розвитку проектування  в освіті за діяльністю, кількістю навчальних предметів, учасників, тривалістю виконання, характером контактів, партнерських взаємодій; показано особливості організації проектної діяльності та  роль учителя в управлінні  проектною діяльністю молодших школярів; зроблено висновки  про доцільність  використання методу проектів у початковій школі, визначення його ефективним дидактичним засобом активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку їхнього творчого та критичного мислення, формування особистісних рис.

Ключові слова: метод проектів, метод навчання, інноваційний характер, критичне мислення, творчість, проектна діяльність, педагогічна технологія. 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.30.4784

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.