ЕКОНОМІЧНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ МОЛОДШИХ ДІТЕЙ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Анотація
Визначено проблему формування економічного мислення молодших школярів за програмою та посібниками “Цікава економіка” (2–4 класи) з урахованням індивідуальні особливості молодших школярів. Проаналізовано загальну та спеціальну педагогічну, психологічну, методичну літературу з питання економічної соціалізації дітей молодшого шкільного віку. Розглянуто забезпечення диференційованого навчання учнів 1–4 класів у межах варіативної частини нового Державного стандарту початкової освіти. Наголошено на спеціальні методики проведення розвивальних занять з предмета “Цікава економіка” для 2–4 класів загальноосвітніх шкіл з інклюзивним навчанням. Висвітлено умови та шляхи економічного навчання учнів 7–10 років, багатоаспектнісний підхід під час розгляду питань. Описано та наведено методичні рекомендації щодо розвитку економічного мислення вихованців початкової школи. Визначено основні напрями удосконалення навчально-виховної роботи з профорієнтації у процесі євроінтеграції. Намічено основні етапи застосування економічних знань, умінь, навичок у процесі міжпредметних зв’язків на уроках у початковій школі.
Ключові слова: євроінтеграція, економічна соціалізація дітей молодшого шкільного віку, розвиток економічного мислення, економічне виховання, інклюзивне навчання.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.30.4783
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.