ФОРМУВАННЯ ЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ ЯК УМОВА МОРАЛЬНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Larysa Kovalchuk

Анотація


У статті осмислено етичні засади професійно-педагогічної підготовки студентів, формування культури професійного мислення майбутніх педагогів. Виокремлено теоретичний, методологічний, організаційно-методичний, практичний та діагностично-корегувальний аспекти розв’язання проблеми. З’ясовано понятійнокатегоріальний апарат дослідження. Розкрито сутність і структуру етичної культури педагога. Запропоновано інтегративну модель етичної культури педагога та педагогічні умови її формування під час вивчення педагогічних дисциплін у вищій школі. Наведено результати педагогічного експерименту на виявлення рівнів емоційного реагування студентів хімічного факультету в складних педагогічних ситуаціях.  

Ключові слова: етика, педагогічна етика, етичні знання, етична культура, культура професійного мислення, мораль, морально-етична культура.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.30.4781

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.