РЕФЛЕКСІЯ ЯК ЦІННІСТЬ В НАВЧАЛЬНІЙ  ПРАКТИЦІ ВЧИТЕЛЯ

Beata Łukasik

Анотація


Особливістю педагогічної діяльності, яка вимагає критичного осмислення, є розуміння рефлексії як цінності в професії вчителя. Окрім цього, рефлексії вчителя є джерелом його власних педагогічних теорій, що дозволять вчителеві стати “рефлексивним практиком”, орієнтованим на аналіз, осмислення і оцінювання сучасної теорії та практики освіти. Тому в процесі професійного навчання вчителів важливо звертати увагу на розвиток рефлексії, для того щоб зменшити у майбутньому кількість вчителів, не здатних до глибокого осмислення та аналізу своєї діяльності.    

Ключові слова: відображення, окремі теорії “рефлексивної практики” вчителів. 


Повний текст:

PDF (English)


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2016.30.4780

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.