ЗАСТОСУВАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ ДОШКИ MIRO ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ЗАНЯТТЯХ З МЕДИКО-БІОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Tetiana Alekseeva

Анотація


Статтю присвячено дослідженню застосування онлайн-дошки Miro під час вивчення медико-біологічних дисциплін студентами – майбутніми вчителями фізичної культури. В роботі використано методи: практичні, синтезу, аналізу, порівняння, абстрагування. Проаналізовано особливості існуючих віртуальних дошок, їх можливості для застосування у навчальному процесі, переваги та недоліки. Висвітлено потенціал віртуальної дошки Miro для вдосконалення освітнього процесу, що включає простоту у застосуванні, багатофункціональність, широкі можливості для створення різноманітних завдань, різних видів діяльності (напису, малювання, креслення, обчислення тощо), цікавого та наочного подання учбового матеріалу, активізації навчальної діяльності студентів, формування робочої атмосфери на заняттях і позитивного емоційного фону. Розглянуто компоненти роботи з віртуальною дошкою Miro: організаційний, змістовий, діяльнісний, емоційний. Вивчено можливості онлайн-дошки Miro для організації активного навчального процесу на заняттях з медико-біологічних дисциплін для студентів – майбутніх учителів фізичної культури у закладах вищої освіти. Розглянуто особливості створення завдань на відповідність, послідовність, класифікацію об’єктів. Надано методичні рекомендації для організації різноманітної роботи з текстами на заняттях, створення завдань на асоціації, проаналізовано особливості їх застосування у груповій або індивідуальній формах, варіанти обговорення результатів зі студентами. Розроблено методичні вимоги до виконання проєктної діяльності з використанням дошки Miro: підбір актуальних тем дослідження, створення шаблону постеру, містка демонстрація результатів роботи, оптимальне і естетичне їх оформлення, організація проведення дискусії, підведення підсумків.

Ключові слова: онлайн-дошка Miro, активізація навчальної діяльності, онлайн-навчання, медико-біологічні дисципліни, заклади вищої освіти.


Повний текст:

PDF

Посилання


  1. Алєксєєва Т. М. Впровадження квест-технологій туристично-краєзнавчого змісту в процесі підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Вісник Львівського університету. Серія : Педагогічна. 2023. Вип. 38. С. 3–14. DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2023.38.11849.
  2. Барановська І. Г., Мозгальова Н. Г., Барановський Д. М., Бордюк О. М. Використання засобів ІКТ у процесі дистанційного навчання майбутніх учителів музичного мистецтва. Наукові записки : зб. наук. праць. Педагогічні науки. 2021. Вип. 150. С. 21–35. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35295.
  3. Гончарук О. В. Роль мультимедійної презентації у вивчення української мови як іноземної студентами-медиками. Закарпатські філологічні студії. 2020. Вип. 14. Т. 2. С. 24–28. DOI: https://doi.org/10.32782/tps2663-4880/2020.14-2.4.
  4. Думанська Т. В. Онлайн-сервіси для дистанційного навчання математики студентів вишів: переваги і недоліки. Науковий журнал «Фізико-математична освіта». Вип. 3 (25). Ч. 1. 2020. С. 44–48. DOI: https://doi.org/10.31110/2413-1571-2020-025-3-007.
  5. Кириченко О. А., Гарах О. М. Доцільність використання інтерактивної дошки при вивченні іноземної мови. Науковий вісник МНУ імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. 2019. № 1 (64). С. 114–118.
  6. Сеник В. В., Магеровська Т. В., Магеровський Д. В. Особливості застосування систем дистанційного навчання у формуванні компетентностей під час підготовки фахівців з інформаційних технологій. Науковий вісник НЛТУ України. 2023. № 3. Т. 33. С. 77–82. DOI: https://doi.org/10.36930/40330311.
  7. Супрун М. В., Гордієнко Ю. A. Використання ІКТ у процесі навчання англійської мови при підготовці студентів гуманітарних спеціальностей. Актуальні питання гуманітарних наук. Серія : Педагогіка. 2021. Вип. 39. Т. 3. С. 233–239. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863/39-3-37.
  8. Ткаченко Л. В., Хмельницька О. С. Особливості впровадження дистанційного навчання в освітній процес закладу вищої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2021. № 75. Т. 3. С. 91–96. DOI: https://doi.org/10.32840/1992-5786.2021.75-3.18.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2024.40.12241

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.