Подання

 

Керівництва для авторів

1.Подана до Вісника літературно опрацьована стаття, написана українською або англійською мовами, обсягом не менш як 8 сторінок і не більше як 15 сторінок, повинна відповідати тематиці збірника, сучасному стану науки і прийнятим вимогам до фахових періодичних видань і включати наступні елементи:

а) постановка проблеми у загальному вигляді та її зв’язок із важливими науковими чи практичними завданнями;

б) аналіз останніх досліджень і публікацій, в яких започатковано розв’язання даної проблеми і на які посилається автор, виділення невирішених раніше частин загальної проблеми, котрим присвячується дана стаття;

в) формулювання цілей статті (постановка завдання);

г) виклад основного матеріалу дослідження з повним обґрунтуванням отриманих наукових результатів;

д) висновки з даного дослідження і перспективи подальших розвідок у даному напряму.

2. Текст статті необхідно подати в електронному варіанті у форматі *.doc:, *.docx, підготовлений у текстовому редакторі Microsoft Word: формат листка – А4 (орієнтація книжкова), поля – верхнє, нижнє, праве, ліве – 2 см, шрифт – Times New Roman,  розмір 14, звичайного стилю, без переносів та табуляцій, інтервали – міжрядковий – 1.5, відступ першого рядка – 1,25 см, вирівнювання абзаців – за шириною.

3. Автор статті несе відповідальність за правильність та достовірність поданого матеріалу, точне цитування джерел і літератури та посилання на них.  

4. Література подається наприкінці статті загальним списком у алфавітному порядку. Список використаної літератури оформляється відповідно до вимог розробленого в 2015 році Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015 “Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні вимоги та правила складанняˮ. Посилання робляться по тексту статті у квадратних дужках. У посиланні на використані джерела та літературу зазначається їх порядковий номер у списку літератури та сторінка, які проставляються у квадратних дужках (наприклад: [4, с. 32]). Якщо автор використовує посилання на декілька літературних джерел, то це зазначається так: [4; 32].

 5. Список використаних джерел (References) (оформлюється згідно з міжнародним стандартом АРА. Зразок оформлення див. за посиланням https://owl.purdue.edu/owl/research_and_citation/apa_style/apa_formatting_and_style_guide/index.html. Для автоматичного формування бібліографічного опису джерела за стандартом АРА можна скористатися ресурсом за посиланням: http://www.citationmachine.net/apa/cite-a-book. Дані у бібліографічному описі подаються у перекладі англійською мовою, якщо відповідне джерело містить автентичний переклад його бібліографічних даних. Якщо такого автентичного перекладу немає, то бібліографічні дані транслітеруються латинкою. Для автоматичної транслітерації українських джерел варто скористатись сайтом http://litopys.org.ua/links/intrans.htm

6.Структура статті:

рядок 1 – шифр УДК (вказується на першій сторінці в лівому верхньому куті);

рядок 2 – назва статті (вирівнювання  по центру, напівжирний шрифт, великі літери);

рядок 3 – імʼя, прізвище автора (-ів) (вирівнювання по центру);

рядок 4 – повна назва навчального закладу (установи), де працює автор, службова адреса, електронна пошта;

Перший абзац – анотація та ключові слова статті українською мовою (не менше 1800 знаків з пробілами). Публікація англійською мовою повинна супроводжуватися анотацією та ключовими словами англійською мовою.

Далі йде текст статті.

Список використаної літератури (мовою оригіналу).

Список використаних джерел (References)

Останній абзац – назва статті англійською мовою і далі англійською мовою вищевказані позиції рядків 2-4, анотація  та ключові слова англійською мовою (не менше 1800 знаків).

Публікація англійською мовою повинна супроводжуватися анотацією та ключовими словами українською мовою.

Статті, оформлені з порушенням перелічених вимог, прийматися до розгляду не будуть.

6. Статті від аспірантів та викладачів, що не мають наукового ступеня приймаються виключно з рекомендацією до друку кафедри або рецензією наукового керівника.

Статті від студентів приймаються лише у співавторстві із науковим керівником.

7. Прийняті статті після друку журналу розміщуються у мережі Інтернет:

•   на сайті Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського

•   на сайті Львівського національного університету імені Івана Франка.

 8. До редколегії збірника надсилаються такі матеріали:

•   електронний варіант статті у відповідності до наведених вище вимог;

•   довідка про автора (https://forms.office.com/r/ffU2w4iXzi)

9. Остаточне рішення про публікацію ухвалюється редакцією. Після подання стаття підлягає рецензуванню у порядку, визначеному на сайті, за моделлю двохстороннього сліпого рецензування (рецензенти не знають авторів, автори не знають рецензента) та перевірці на наявність плагіату. Статті, що отримали негативні рецензії, не публікуються і повертаються авторам. Редакція залишає за собою право вносити редакційні правки у подані статті.

Статті до чергового випуску Вісника (Вип. 40) приймаються до 15 квітня.


АДРЕСА РЕДАКЦІЙНОЇ КОЛЕГІЇ

Факультет педагогічної освіти

Львівський національний університет імені Івана Франка

Кафедра загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

м.Львів 79005, вул. Туган-Барановського, 7, к. 102

Тел.: +38(032)239-47-65

E-mail: visnyk.pedagogics@lnu.edu.ua

Технічний секретар Вісника – Троханяк Наталя Адамівна    Моб.тел..(067) 4366031

 

Вимоги до подання

Під час подання рукопису до журналу автори повинні підтвердити його відповідність всім встановленим вимогам, вказаним нижче. В разі виявлення невідповідності поданої роботи пунктам цих вимог редакція повертатиме авторам матеріали на доопрацювання.

  1. Це подання раніше не було опубліковане і не надсилалося до розгляду редакціям інших журналів (або у коментарях для редактора нижче дані необхідні пояснення).
  2. Файл подання є документом у форматі Microsoft Word, OpenOffice, RTF або WordPerfect.
  3. Інтернет-посилання у тексті супроводжуються повними коректними адресами URL.
  4. Текст відповідає вимогам до стилістики та бібліографії, викладеним у Керівництві для авторів розділу "Про журнал".
  5. Якщо матеріал подається у рецензований розділ журналу, при оформленні файлу подання були виконані інструкції щодо Гарантій сліпого рецензування.
  6. Зразок

    (для україномовної статті)

    УДК

    ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

     Ірина Мищишин

    Львівський національний університет імені Івана Франка,

    вул. Туган-Барановського 7, Львів, Україна, UA–79005

    iryna.myshchyshyn@lnu.edu.ua

    [Анотація]

    Ключові слова: ...

     [Текст статті]

     [Список використаних джерел]

    1. Бігун О. М. Педагогічна підготовка вчителя в коледжах Великої Британії та України: порівняльний аспект : зб. наук. праць «Педагогічні науки». № 88. 2019. С. 92–98. URL : https://doi.org/10.32999/ksu2413-1865/2019-88-15
    2. Деркач Ю., Лавро О. Професійна підготовка вчителів початкових класів Великобританії. Молодий вчений. 2021. № 6 (94). С. 159–162. URL : https://doi.org/10.32839/2304-5809/2021-6-94-32
    3. Семенець-Орлова І. Великобританія: нові вчителі для нового суспільства. URL : http://education-ua.org/ua/porivnyalna-pedagogika/460-velikobritaniya-novi-vchiteli-dlya-novogo-suspilstva
    4. Стрілець С. І. Інновації у вищій педагогічній освіті: теорія і практика : навч. посібник. 2-ге вид. доповн. і переробл. Чернігів : ФОП Лозовий В. М. 2015. С. 160. URL : erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1885
    5. Яцишин Н. П. Професійно-педагогічна підготовка вчителів у Великій Британії (90-ті роки ХХ століття) : автореф. дис ... канд. пед. наук : 13.00.01.  Київ, 1998. 17 с.

     References

    1. Bihun, O. M. (2019). Pedahohichna pidhotovka vchytelya v koledzhakh velykoy brytaniy ta ukrayny: porivnyal'nyj aspekt. [Teacher education in colleges in the UK and Ukraine: a comparative aspect] : zb. nauk. prats’. «Pedahohichni nauky», № 88, 92–98 [in Ukrainian].
    2. Derkach, Yu., Lavro, O.  (2021). Profesijna pidhotovka vchyteliv pochatkovykh klasiv velykobrytaniy [Professional teachers training of the UK’s primary schools]. Molodyj vchenyj, 6 (94), 159–162 [in Ukrainian].
    3. Semenets’-Orlova, I. (2015). Velykobrytaniia: novi vchyteli dlia novoho suspil’stva [Great Britain: new teachers for a new society] [in Ukrainian].
    4. Strilets’, S. I. (2015). Innovatsii u vyschij pedahohichnij osviti: teoriia i praktyka [Innovations in higher pedagogical education: theory and practice] : navch. posibn. 2-he vyd. dopovn. i pererobl. Chernihiv : FOP Lozovyj V. M., 160 [in Ukrainian].
    5. Yatsyshyn, N. P. (1998). Profesijno-pedahohichna pidhotovka vchyteliv u Velykij Brytanii (90-i roky XX stolittia) [Professional and Pedagogical Training of Teachers in the United Kingdom (90s of the Twentieth Century)] : avtoref. dys ... kand. ped. nauk : 13.00.01. Kyiv, 17 s. [in Ukrainian].

    Стаття: надійшла до редколегії

    доопрацьована

    прийнята до друку

     

    EUROPEAN EXPERIENCE OF EVALUATING THE QUALITY OF SECONDARY EDUCATION

     Iryna Myshchyshyn

    Ivan Franko National University of Lviv,

    Tuhan Baranovskoho Str., 7, Lviv, Ukraine, UA–79005

    iryna.myshchyshyn@lnu.edu.ua

     [Summary in English]

    Keywords: ...

 

Положення про конфіденційність

Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.