Вимоги до подання
Під час подання рукопису до журналу автори повинні підтвердити його відповідність всім встановленим вимогам, вказаним нижче. В разі виявлення невідповідності поданої роботи пунктам цих вимог редакція повертатиме авторам матеріали на доопрацювання.
- Це подання раніше не було опубліковане і не надсилалося до розгляду редакціям інших журналів (або у коментарях для редактора нижче дані необхідні пояснення).
- Файл подання є документом у форматі Microsoft Word, OpenOffice, RTF або WordPerfect.
- Інтернет-посилання у тексті супроводжуються повними коректними адресами URL.
- Текст відповідає вимогам до стилістики та бібліографії, викладеним у Керівництві для авторів розділу "Про журнал".
- Якщо матеріал подається у рецензований розділ журналу, при оформленні файлу подання були виконані інструкції щодо Гарантій сліпого рецензування.
Зразок
(для україномовної статті)
УДК
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Ірина Мищишин
Львівський національний університет імені Івана Франка,
вул. Туган-Барановського 7, Львів, Україна, UA–79005
[Анотація]
Ключові слова: ...
[Текст статті]
[Список використаних джерел]
- Бігун О. М. Педагогічна підготовка вчителя в коледжах Великої Британії та України: порівняльний аспект : зб. наук. праць «Педагогічні науки». № 88. 2019. С. 92–98. URL : https://doi.org/10.32999/ksu2413-1865/2019-88-15
- Деркач Ю., Лавро О. Професійна підготовка вчителів початкових класів Великобританії. Молодий вчений. 2021. № 6 (94). С. 159–162. URL : https://doi.org/10.32839/2304-5809/2021-6-94-32
- Семенець-Орлова І. Великобританія: нові вчителі для нового суспільства. URL : http://education-ua.org/ua/porivnyalna-pedagogika/460-velikobritaniya-novi-vchiteli-dlya-novogo-suspilstva
- Стрілець С. І. Інновації у вищій педагогічній освіті: теорія і практика : навч. посібник. 2-ге вид. доповн. і переробл. Чернігів : ФОП Лозовий В. М. 2015. С. 160. URL : erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1885
- Яцишин Н. П. Професійно-педагогічна підготовка вчителів у Великій Британії (90-ті роки ХХ століття) : автореф. дис ... канд. пед. наук : 13.00.01. Київ, 1998. 17 с.
References
- Bihun, O. M. (2019). Pedahohichna pidhotovka vchytelya v koledzhakh velykoy brytaniy ta ukrayny: porivnyal'nyj aspekt. [Teacher education in colleges in the UK and Ukraine: a comparative aspect] : zb. nauk. prats’. «Pedahohichni nauky», № 88, 92–98 [in Ukrainian].
- Derkach, Yu., Lavro, O. (2021). Profesijna pidhotovka vchyteliv pochatkovykh klasiv velykobrytaniy [Professional teachers training of the UK’s primary schools]. Molodyj vchenyj, 6 (94), 159–162 [in Ukrainian].
- Semenets’-Orlova, I. (2015). Velykobrytaniia: novi vchyteli dlia novoho suspil’stva [Great Britain: new teachers for a new society] [in Ukrainian].
- Strilets’, S. I. (2015). Innovatsii u vyschij pedahohichnij osviti: teoriia i praktyka [Innovations in higher pedagogical education: theory and practice] : navch. posibn. 2-he vyd. dopovn. i pererobl. Chernihiv : FOP Lozovyj V. M., 160 [in Ukrainian].
- Yatsyshyn, N. P. (1998). Profesijno-pedahohichna pidhotovka vchyteliv u Velykij Brytanii (90-i roky XX stolittia) [Professional and Pedagogical Training of Teachers in the United Kingdom (90s of the Twentieth Century)] : avtoref. dys ... kand. ped. nauk : 13.00.01. Kyiv, 17 s. [in Ukrainian].
Стаття: надійшла до редколегії
доопрацьована
прийнята до друку
EUROPEAN EXPERIENCE OF EVALUATING THE QUALITY OF SECONDARY EDUCATION
Iryna Myshchyshyn
Ivan Franko National University of Lviv,
Tuhan Baranovskoho Str., 7, Lviv, Ukraine, UA–79005
[Summary in English]
Keywords: ...
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.