ЖУРНАЛІСТСЬКА ОСВІТА ЕПОХИ WEB.3.0: ДОСЛІДЖЕННЯ, НОВІТНІ НАВИЧКИ, СПРОБИ ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ

Nataliya Gabor

Анотація


У публікації йдеться про зміни, що відбуваються у сучасній журналістиці загалом та журналістській освіті зокрема. Критика журналістської освіти в Україні та за кордоном частково подібна, в дечому має відмінності. В Україні культивується стереотип про те, що замість факультетів журналістики потрібні школи журналістики, де за рік спеціалістів різних профілів, які вирішили стати журналістами, навчали б основам журналістики. Не варто відкидати й таку версію журосвіти, проте вона не повинна подаватись як єдино можлива й правильна. Вимоги сучасного медіаринку – універсальний журналіст. Нині це навіть не дискутується. Але чи буде ця універсальність затребувана через 5 років, чи може, навпаки, виникне інтерес до вузькоспеціальних вмінь?

Ключові слова: журналістські стандарти освіти, медіакомпетенції, медіаринок, універсальний журналіст.


Повний текст:

PDF

Посилання


Дуцик Д. Бет Барнс: У США відсутня єдина модель журналістської освіти (2012) URL: http://osvita.mediasapiens.ua/mediaprosvita/education/bet_barns_u_ssha_vidsutnya_edina_model_zhurnalistskoi_osviti/

Дуцик Д. Олександр Власенко: «Рівень журналістської освіти не відповідає очікуванням медіаринку» (2012) URL: http://ua.telekritika.ua/profesiya/2012-04-09/71049/

Актуальні аспекти реформування журналістської освіти в Україні. Спеціальний звіт. – К.: Телекритика, 2016. – 54 с.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2018.43.8360

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.