СИНТАКСИЧНА СПЕЦИФІКА РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ
Анотація
У статті проаналізовано найтиповіші синтаксичні конструкції, щозумовлюють своєрідність рекламного дискурсу. Питальні, спонукальні, окличні речення дають змогу досягти ефекту безпосереднього спілкування зі споживачем, надають текстові емоційності, експресивності. За допомогою складних речень подано всебічну характеристику об’єкта реклами.
Ключові слова: рекламний дискурс, прагматична функція реклами, експресивні синтаксичні конструкції, складні синтаксичні конструкції.
Ключові слова: рекламний дискурс, прагматична функція реклами, експресивні синтаксичні конструкції, складні синтаксичні конструкції.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2017.42.7690
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.