СЛОВНИКОВИЙ ДИКТАНТ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ОРФОГРАФІЧНОЇ ГРАМОТНОСТІ ЖУРНАЛІСТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ

Mariya Ripey, Olena Krislata

Анотація


Розглянуто особливості написання студентами першого курсу факультету журналістики першого словникового диктанту як форму попереднього контролю; коментованого і пояснювального, диктантів «Перевіряю себе» і «Перевіряю колегу» як форму поточного контролю; а також підсумкового словникового диктанту як форму підсумкового контролю їхньої орфографічної грамотності.
Ключові слова: словниковий диктант, коментований диктант, пояснювальний диктант, диктанти «Перевіряю себе» і «Перевіряю колегу», орфографічна грамотність, орфограма.

Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2017.42.7660

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.