КОМУНІКАТИВНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ
РЕГІОНАЛЬНИХ НОВИН ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ПРОДУКТУ
Анотація
Схарактеризовано комунікаційний процес в інформаційному суспільстві, осмис-
лено методологію і методи дослідження регіональних новин як соціокультурного про-
дукту. На основі дослідження стверджено, що новинний соціокультурний продукт
регіонального телебачення в Україні може бути насичений національно-духовним, мо-
рально-громадянським інформаційним потенціалом за умови, коли на регіональному
телебаченні, як і в усіх ЗМІ, запанує змагання журналістських професійних чеснот за
абсолютні, національні, громадянські, сімейні та особисті цінності.
Ключові слова: регіональне телебачення, новини, комунікація, професіоналізм, на-
ціонально-духовні цінності, правдива інформація.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2016.41.7389
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.