SMART TV ЯК ЧИННИК СУСПІЛЬНОГО МОВЛЕННЯ:
СТРУКТУРНО-КОНТЕНТНИЙ АНАЛІЗ ПАНЕЛЬНИХ
ПРОПОЗИЦІЙ
Анотація
Досліджується технологія SmartTV – один із концептів інформаційного напов-
нення сучасного інтернет-телебачення. Аналізові піддаються контентні та типо-
логічні характеристики панельних пропозицій SmartTVяк цільового набору різно-
манітних порталів. Робиться висновок про те, що SmartTV – аудиторний феномен,
адже аудиторія SmartTVструктурується за певними інформаційними запитами.
Ключові слова: аудиторія, зміст, інформація, новітні медіа, телебачення, тех-
нології.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2014.39.5645
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.