СКАНДАЛ — СЕНСАЦІЯ — РОЗВАГА:
ІДЕОЛОГІЯ ТАБЛОЇДИЗАЦІЇ СУЧАСНОЇ ПРЕСИ
(ЗА МАТЕРІАЛАМИ ВИДАННЯ «THE TIMES»)

Oksana Pochaps’ka

Анотація


У статті мова йде про три основні складові таблоїдизації сучасних засобів
масової інформації. Аналізуючи етапи розвитку такого загальнополітичного видан-
ня, як «The Times», автор приходить до висновку, що таблоїдизація — це відповідь
на інформаційні запити сучасного світового суспільства і, як наслідок, один із варі-
антів популяризації газети і збільшення її аудиторії.
Ключові слова: скандал, сенсація, розвага, таблоїд, таблоїдизація ЗМІ.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2013.38.5403

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.