СУЧАСНИЙ МАРКЕТИНГ РАЙОННОЇ ПРЕСИ УКРАЇНИ
Анотація
У країні, де ринок розвиваються за законами економіки, газети
працюють у ринкових умовах. У час жорсткої конкуренції на ринку ЗМІ кожна
редакція повинна дбати не тільки про якість журналістських матеріалів, від
яких значно залежить тираж видання, а й про те, як знизити витрати на
виробництво газети, зменшити ціну номера примірника і забезпечити продаж
продукції із задовільним комерційним результатом (прибутком). А під силу це
тим, виданням, які використовують основи газетного маркетингу.
Ключові слова: маркетинг, газети, районні видання.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2013.37.5151
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.