ЕЛЕМЕНТИ СПРОЩЕНОЇ СИСТЕМИ ВІЗУАЛЬНОЇ
ІДЕНТИФІКАЦІЇ В МАЛИХ І СЕРЕДНІХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Rafał Polak

Анотація


Система візуальної ідентифікації (СВІ) – це один з базових інструментів
сучасної реклами і маркетингу. Однак, з огляду на чималу вартість, не усі фірми
можуть дозволити собі її повне і систематичне застосування, зокрема з такою
проблемою часто стикаються малі та середні підприємства. Вирішенням цього
питання є опрацювання та застосування декількох вибраних елементів СВІ,
сукупність яких можна назвати спрощеною системою візуальної ідентифікації.
Стаття містить діагноз ситуації в цій сфері, що базується на опрацюванні
досліджень, проведених у південно-східній Польщі.
Ключові слова: фірмова ідентичність, реклама, маркетинг, рекламні
інструменти, малий бізнес.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2013.37.5103

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.